loading...
ازهم بیاموزیم
قربان حسن زاده بازدید : 313 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

به نام آن که ماندنی است.

هر آمدنی را رفتنی ست...

ضمن سلام و عرض ادب و ارادت خدمت تک تک همکاران فرهنگی منطقه لطف آباد، اینک که عازم خدمت در سنگر علم و دانش دیگری شده ام پست مسئول نمایندگی آموزش و پرورش لطف آباد که مسئولیت اش را حدود سه سالی تقبل کرده بودم، واگذار خواهم نمود. لذا بر خود فرض می دانم که از تمامی دوستان و همکاران، دانش آموزان و آقایان مصیبی و قنبری مدیران اسبق آموزش و پرورش و جناب آقای پاکدل مدیر جوان و اندیشمند فعلی آموزش و پرورش که با حمایت هایشان زمینه رشد و شکوفایی علمی، معنوی، اخلاقی و... مرا فراهم نمودند، طلب حلالیت و خداحافظی نمایم. خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پرمحبت شما همکاران گرامی سپری کنم؛ به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و... شما همکاران پرتلاش و اندیشمندان بزرگ نصیب اینجانب شده است و تجارب زیادی را در کنار شما همکاران دلسوز به دست آورده ام. گرچه نتوانستم بهترین باشم و وجود مشکلاتی سبب شد نتوانم آنچه را در ذهنم داشتم، بطور کامل به اجرا برسانم، امیدوارم در این مدت سه سال خدمتم در منطقه لطف آباد، هر آنچه که از قصورم یا غیر از آن، از من به دل گرفتید، بشویید و به دریایی دل هاتان مرا ببخشایید. از همکاری، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و جدید و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند، سپاسگزاری می نمایم. آرزوی شادکامی و بهروزی تمامی تان را از خداوند منّان دارم و همواره ملتمس دعاهای خیرتان هستم.

                                                                                                                                               قربان حسن زاده

قربان حسن زاده بازدید : 162 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

جناب آقای دکتر ظریف:

وزیر محترم امور خارجه شادمانی خود را از موفقیت مذاکرات هسه‌ای چگونه ابراز کنم که با مدیریت قهرمانانه حضرتعالی و اعضای هیات دیپلماتیک در پرتو عنایات رهنمودهای رهبرم معظم انقلاب اسلامی زحمات « شهدای هسته‌ای» به بار نشسته و موجب خرسندی ملت ایران شده است و طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب: "بی‌شک فضل الهی، دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها همواره باید شاخص خط مستقیم حرکت مسئولان باشد" والحق که نیکو سرافراز گفتار رهبر را عینیت بخشیدید. اینجانبان لازم دانستیم تا بدین وسیله از صبوری و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما و همه همکاران ارجمندتان تشکر و قدردانی نموده، توفیقات روز افزون‌تان را از خدای منان مسئلت نماییم. امید است مسیرپرشوه کمال و پیشرفت این ملت که با مجاهدت و شهادت بسیاری از مردان، زنان و جوانان شریف ایران عزیز آغاز شده است به وصال مطلوب خود نائل شود و پرچم عزت و اقتدار ایران عزیز بر فراز جهان به اهتراز در آید.

قربان حسن زاده بازدید : 178 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم 

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الا حوال حول حالنا الی احسن الحال

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. طبیعت این آیینه گردان جمال دوست، با رویشی دوباره جانی تازه می گیرد و رخسارش از شادی می شکفد و درختان خلعت نوروزی در بر می کنند و هزاردستان به هزاردستان دلربایی می نماید و ما نیز همگام با کائنات از معاد طبیعت عبرت می گیریم وشور زمینی را با عطش آسمانی پیوند می دهیم و به همین مناسبت حلول سال نو تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را به محضر شریفتان تبریک عرض نموده و طبق های بهاری را به پیشگاهتان تقدیم داشته و از درگاه ایزد منان سلامت، سعادت، تقوای حسین، عفت فاطمه، حکمت لقمان، ملک سلیمان و عاقبت بخیری برای شما وخانواده ی محترم را به دعا خواستاریم.امیدوارم سال 94 که از طرف مقام معظم رهبری به نام سال ((دولت و ملت، همدلی و هم زبانی)) نامگذاری شده برای همه ی ما سالی همراه با معرفت نبوی، بصیرت علوی، فرهنگ فاطمی و انتظار مهدوی باشد .

                              مسئول نمایندگی آموزش و پرورش لطف آباد

                                            قربان حسن زاده

قربان حسن زاده بازدید : 190 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

در وبلاگ دوستان دور مي زدم اين متن زيبا رو در وبلاگ معلم عصر21 كه ديدم . گفتم بذارم شما ها هم بخونيد بد نيست .!!!

متنی زببا از آقای علی اکبر زین العابدین

اگر بچه‌ای تکلیف نمی‌نویسد، گیر ندهید، خودش می‌داند و معلمش. اگر بچه‌ای از خوابِ نازِ صبح بیدار نمی‌شود، خودش می‌داند و ناظمش. اگر درس نخواند، خودش می‌داند و کارنامه‌اش. به پدر و مادرش مربوط نیست. به پدر و مادرش این مربوط است که با هم در خانه دعوا نکنند، تفریحات خارج از سن و سال بچه ایجاد نکنند، وسط هفته تا دیروقت مهمانی نباشند، بچه‌شان را کتابفروشی و موزه و پارک ببرند، در خانه میوه داشته باشند، با بچه‌شان بازی کنند، شب‌ها موقع شام همه دور سفره‌ی غذا گفتگو کنند، با پوست میوه شکل‌های عجیب و غریب درست کنند، هر از گاهی با معلم‌ِ بچه دیدار کنند، به بچه یاد دهند توی اتاقش گلدان داشته باشد و هر روز از آن مراقبت کند، برایش اسباب‌بازی‌هایی بخرند که دستِ بچه ورزیده شود، خودشان هم – بلا نسبت! – یک وقت‌هایی کتاب بخوانند. با بچه شوخی کنند، دیوانه‌بازی دربیاورند، ادا و اصول دربیاورند. هی نگویند: «پول نداریم.»، سر بچه منت نگذارند که برایت فلان و بهمان کرده‌ایم، حواسشان باشد دوست‌های خوب دور و بر بچه باشد... همین! منبع: وبلاگ معلم عصر21

قربان حسن زاده بازدید : 237 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

کاش می شد تیشه ای باشد بَهرِ شکستن بُت ! نه شکستن بُت خدایان ! بتی که عُمریست از غرورمان ساخته ایم ... غروری که اجازه دوستت دارم ها را از ما گرفت ... غروری که محبت را به عزیزانمان حرام و بهای آن، برابر شد ... باشکسته شدن دلشان ... غروری که اشتباهاتمان را هم در جامه درست بودن جلوه میداد ... غروری که حسرت یک آغوش، یک دوستت دارم را بر دل ما نهاد که می دانیم هیچگاه در زندگی تکرار نخواهد شد ... کاش می شد تیشه ای به دست بگیریم بهر شکستن، شکستنِ بُتی که از \" غــرور \" ساخته ایم

 

قربان حسن زاده بازدید : 242 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

بسمه تعالی

همکاران ارجمند:

برخودوظیفه می دانم،ضمن عرض سپاس وتشکرقلبی ازتلاش وهمت شمابزرگواران برای ارتقاءکیفی سطح دانش وآگاهی دانش آموزان منطقه محروم درسال تحصیلی گذشته شروع سال تحصیلی 94/93راتبریک عرض نموده برای تک تک شماهمکاران گرامی سلامتی ،موفقیت وشادکامی آرزو نمایم .امیدوارم  در سایه الطاف الهی وعنایات حضرت ولی عصر(عج)و حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در  راستای  اهداف دولت تدبیر و امیدبا جلب مشارکت اولیاءآنچه رابایدباهم برای دانش آموزان عزیزمان بسازیم.وهمگی شریک وشاهدسعادت وموفقیت فرزندان ایرانمان باشیم.

 

همکارشمادرنمایندگی آموزش وپرورش لطف آباد

                                                                    قربان حسن زاده

قربان حسن زاده بازدید : 368 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است.

 

اگر واقعا می خواهید در زندگیتان تغییری ایجاد کنید باید ابتدا ذهن و افکارتان را تغییر دهید و آن را از هر نوع تفکر آزاردهنده ای که شما را به عقب می راند پاک کنید. در این مطلب جملاتی گردآوری شده که به شما کمک می کنند بتوانید ذهنتان را آزاد کرده و تغییرات دلخواهیتان را در زندگی ایجاد کنید.

قربان حسن زاده بازدید : 182 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

پسربچه ای واردیک بستنی فروشی شدوپشت میزی نشست.

پیشخدمت یک لیوان آب برایش آورد.

پسرک پرسید:یک بستنی میوه ای چنداست؟پیشخدمت پاسخ داد:50سنت.

پسرک دستش رادرجیبش بردوشروع به شمردن پول هایش کرد،بعدپرسید:

یک بستنی ساده چنداست؟پیشخدمت باعصبانیت پاسخ داد: 45سنت.

پسردوباره سکه هایش راشمردوگفت:یک بستنی ساده لطفا.

پیشخدمت بستنی راآوردوبه دنبال کارخودرفت.

پسربچه پس ازخوردن بستنی پول رابه صندوق پرداخت ورفت.

پیشخدمت برای تمیزکردن میزبازگشت وازآنچه دیدحیرت کرد.....

پسربچه درکنارظرف خالی بستنی خودسکه 5سنتی برای پیشخدمت انعام گذاشته بود.

ثروت درزیادی مال نیست،انسان ثروتمندهمیشه بزرگی وبی نیازی می کند.

قربان حسن زاده بازدید : 274 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

پسرکوچکی واردداروخانه شد،کارتنی رابه سمت تلفن هل داد،برروی کارتن رفت تادستش

به دکمه های تلفن برسدوشروع کردبه گرفتن شماره.

مسئول داروخانه توجه اش به پسرک جلب شدوبه مکالماتش گوش می داد.

پسرک پرسید:خانم آیامی توانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن های منزل خودرابه من بسپارید؟

زن پاسخ داد:اماکسی هست که این کاررابرایم انجام دهد.

پسرک گفت:خانم من این کار رابانصف قیمتی که اومی گیردانجام خواهم داد.

زن گفت که ازاوکاملاراضی است وپسرک بیشتراصرارکردوپیشنهادداد:

خانم من ضمن این کارپیاده رو وجدول جلوی خانه راهم برایتان جارو وتمیزمی کنم

ودراین صورت زیباترین چمن وگل هاراجلوی خانه خودخواهید داشت وبازپاسخ زن منفی بود.

پسرک درحالی که لبخند برلب داشت گوشی راگذاشت.مسئول داروخانه که به صحبت های اوگوش داده بود،پسرک راصدازدوگفت:

پسرجان ازرفتارت خوشم آمدچون روحیه خاص وخوبی داری،دوست داری کاری برایت پیشنهادکنم؟

پسرجواب داد:نه ممنون،من فقط داشتم عملکردخودم رامی سنجیدم،من همان کسی هستم که برای این خانم کارمی کند.

به امیدآن روزکه هرکدام ازمادراین ماه مبارک برای یک بارهم که شده ازعملکردخودمان ارزیابی داشته باشیم.

قربان حسن زاده بازدید : 220 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

باشروع تعطیلات تابستانی معمولاتمام کارمندان ودیگرافرادکه درشغل های آزادمشغول می باشندباتعطیل شدن مدرسه درفکربرنامه ریزی ورفتن به مسافرت همراه باخانواده می باشنددراین بین نیروی نظامی وانتظامی به خاطرتامین بیشترامنیت وآسایش برای مابایددرمحل کارخودحاضرشوندوگاهی مامورین پلیس راهوربه خاطرامنیت جاده هاساعت هادرزیرنورآفتاب مشغول خدمت می باشندازاین جابه همه ی این عزیزان وهمکارانشان خسته نباشیدعرض می کنم واین احترام نظامی پسرم محمدسیناکه علاقه شدیدی به پلیس شدن داردراتقدیم می کنم به همه ی عزیزان نیروی نظامی وانتظامی  خسته نباشید.

قربان حسن زاده بازدید : 180 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

امروزشنبه مورخه۲۵/۰۳/۹۳سال روزتولددخترگلم شیواجونه این روزرابه اون تبریک گفتیم.ضمنابایدازآقاسجادوسحرخانم هم به خاطرهدیه ی زیبایشان وهم به خاطریادآوری تولدشیواجون تقدیرکنیم.

 

http://8pic.ir/images/w8j3zwqv1f25jq5y4cmb.jpg

 

قربان حسن زاده بازدید : 205 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

http://8pic.ir/images/l950yrrh1p2i66977r0y.jpg

http://8pic.ir/images/e9xjhhiru7immdhhexb8.jpg

این زمین سنگ لاخ راکه می بینیددرسال ۱۳۷۰که برای اولین باربه روستای رباط رفتیم کناریک رباط قدیمی(کاروانسرا)قرارداشت که پربودازدرختان گردو وکنار رودخانه هم چندین درخت بیدمانندیک سنگرازاین باغ ودیگردرختان محافظت می کردن امابه مرورزمان ماانسانهابرای رسیدن به منافع مادی زیاددرختان رادرهرسن وسالی قطع کرده بابولدزربه جان زمین هاافتادیم وآنهارامسطح کرده برای برداشت برنج بیشترآماده کردیم .ولی بعدازگذشت تقریبا۲۰سال باردیگرقضاوقدرالهی براین شدکه سیلی دراین منطقه جاری شدواین زمین هموارومسطح راپرکردازسنگ وگل ولای وجزدرگوشه ای ازآن اثری از شالیزارنیست.

 

قربان حسن زاده بازدید : 209 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

http://8pic.ir/images/ogabghz5ohs0wdb3ps30.jpghttp://8pic.ir/images/fl1smap5iym046dokmgz.jpghttp://8pic.ir/images/f3qs8i6de8zzk3376gcx.jpghttp://8pic.ir/images/xp5tqpbb0xbxy38j4gjd.jpg

درتعطیلات فرصتی دست دادتابه روستای رباط سربزنیم چون قراربودبه لاین کهنه برویم ویکی دوروز رادرآنجاباشیم.ولی وقتی به لاین رسیدیم ازآمدن سیل باخبرشدیم سیلی که واقعاویرانگربوده وخداوندبه مردم منطقه باردیگر رحم نموده تابه زندگی روزمره خودادامه بدهندومردم هم بایدشکرگزاراین لطف خداوندباشند.من هم چندعکسی راازمنزل مرحوم قدوسی که سیل آن رافراگرفته بودگرفتم .امیدوارم دولت مردان بخصوص فرماندارمحترم شهرستان کلات نسبت به جبران خسارات واردشده به این خانواده محترم تحت پوشش کمیته امداداقدام نمایند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 7,519
  • بازدید کلی : 224,836
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود