loading...
ازهم بیاموزیم
قربان حسن زاده بازدید : 158 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روزجمعه ۱۲/02/۹۳به مناسبت روزبزرگداشت معلم همایش بزرگ پیاده روی ازداخل شهربه مقصدپارک ملت برگزارشد،که باتوجه به اطلاع رسانی بااستقبال خوب خانواده های فرهنگی ودانش آموزان برگزارگردید.درپایان به قیدقرعه جوایزی اهداگردید.

 

قربان حسن زاده بازدید : 307 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چهارشنبه مورخه۱۰/02/۹۳ساعت22همراه باخانواده آقای یزدان پرست به امام زاده محمد درروستای شیلگان رفتیم برای یک لحظه وقتی چشمم به امام زاده افتادخیلی دلم گرفت چون آن شب شب خیلی مهمی بودوانتظارمی رفت مردم زیادی به امام زاده بیایند.امامتاسفانه این گونه نبودیکی دوخانواده ای هم که بودنددرگزی نبودندوشایددلگیرتراین بودکه دراین شب سرایدارامام زاده هم نبودوساعت۳۰/۲۲درب امام زاده راقفل کردندوزائرین بایدازپشت درزیارت می کردند.

قربان حسن زاده بازدید : 181 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روزیک شنبه مورخه93/02/07به لطف آبادرفتم همراه باآقای اغلان شیخهاوغفوری به مدرسه قدیمی رفتیم تامدارک ادوارگذشته شبانه روزی پسرانه ایمان رابه آقای اغلان شیخهامدیرمحترم قدس تحویل بدیم تااگرکسی ازدانش آموزان آن زمان مدرکی لازم داشت به راحتی پیداکنه وطرف علاف نشه درهنگام بررسی مدارک پرونده خودم راپیداکردم که روزی دانش آموزبودم ودراین آموزشگاه درس می خواندم .برای لحظاتی عکس رانگاه کردم وخاطرات شیرین آن زمان ازذهنم عبورکردند.وخداراشکرکردم که یاریم کردتاامروزبه عنوان مسئول نمایندگی آموزش وپرورش لطف آباددرخدمت دانش آموزان محروم این منطقه باشم وازخداوندمتعال خواستم تادرآینده بیشتراین دانش آموزان هم به عنوان یک مسئول وخادم به این مردم محروم خدمت کننداین هم عکس آن زمان.

https://rozup.ir/up/hasanzade--gh/Pictures/10.jpgیادش بخیر

قربان حسن زاده بازدید : 177 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ولادت باسعادت ام ابیها،مادرامامت حضرت فاطمه زهرا(س)برتمامی مادران وزنان مسلمان مبارک

مراسم تقدیرازهمسران همکاران اداری درآبگرم روزیک شنبه مورخه۳۱/۰۱/۹۳

 مادرم روزت مبارک

قربان حسن زاده بازدید : 170 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

روزجمعه مورخه29/01/93همراه باتعدادی ازهمکاران به بلندی تیوان رفتیم بعدازیکی دوساعت پیاده روی وگوهپیمایی به درگزبرگشتیم

قربان حسن زاده بازدید : 328 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا می‌دانستید، جرقه اولیه به وجود آمدن اس‌.ام‌اس، از یک پیتزا فروشی زده شده است؟

چه کسی اولین پیامک رافرستاد؟

شاید به این فکر کرده‌اید که پیامک برای نخستین بار توسط چه کسی فرستاده شد و یا همچون دیگر اتفاقات زمان بشر، پدر پیامک چه کسی است؟

به گزارش ایتنا از ایسنا، پدر پیامک یا همان SMS “ماتی ماکونن”، یک مهندس فنلاندی بود که در سال ۱۹۸۴ در یک پیتزافروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانسی در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود، ایده سرویس پیام‌رسانی برای گوشی‌های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد اما متأسفانه او هرگز برای این کار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد، زیرا حق امتیاز این ایده را به ثبت نرسانده بود.

در سال ۱۹۹۲ شرکت نوکیا ۱۰۱۱، یکی از اولین گوشی‌های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان ۶۰ دقیقه مکالمه به کاربر می‌داد و حافظه این گوشی فقط برای ذخیره ۹۹ شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه‌نمایش کوچک سیاه و سفید داشت

درست یک سال بعد از طرح ایده ماتی ماکونن، فرمت ۱۶۰ کاراکتری توسط محققی در زمینه ارتباطات به نام فریدهام هیلبرند تعیین شد

او در حالی که سعی می‌کرد این فناوری را استاندارد کند و به تلفن‌های همراه امکان انتقال و نمایش پیام‌ها را بدهد، متوجه شد که میانگین جملات یا سوالات تنها به ۱۶۰ کاراکتر نیاز دارد.

اولین پیامک ۲۰ سال پیش ارسال شد
می‌توان گفت که اولین پیامک در سال ۱۹۹۲ توسط بریت نیل پاپ‌وُورس به مدیر اپراتور وُدافون، ریچارد جرویس در مهمانی کارمندان در شب کریسمس ارسال شد که متن آن این بود: “کریسمس مبارک”. پاپ‌وورس سرویس ارسال پیام کوتاه یا همان پیامک را از کامپیوتر محل کار خود به یک گوشی موبایل اوربیتل ۹۰۱ ارسال کرده بود!

در طول این سال‌ها شاهد ایجاد زبان جدید با نام زبان پیامکی بودیم که برای نوشتار مختصر در ۱۶۰ کاراکتر این اتفاق رخ داده است و بسیاری از زبان‌شناسان کشورمان از این بابت برای ادبیات و زبان محاوره‌ی مردم به ویژه نوجوانان نگرانند و معتقدند در آینده منجر به تضعیف ادبیات و غلط دیکته‌ای و هجی کردن نادرست کلمات در میان کودکان شود.

در این میان شاید بتوان گفت بیشترین استقبال مشترکان تلفن همراه به دلیل رساندن مفهوم در کمترین زمان، همچنین مقرون به صرفه‌تر بودن از تماس تلفنی و امکان ارسال پیام در هر شرایط و بهتر از همه استفاده از این امکان توسط همه مدل گوشی تلفن همراه است.

سابقه پیامک در ایران
استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت

از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به‌ تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد.

لازم به ذکر است فرهنگستان زبان و ادب فارسی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۸۶، واژهٔ “پیامک” را به‌ عنوان جایگزین “SMS” , “اس ام اس” برگزید

 منبع:اینترنت

قربان حسن زاده بازدید : 177 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پس از یک روز پر مشغله که با اتفاقات تلخ و شیرینی همراه بوده است، همیشه شب هنگام، پیش از آنکه بخواب فرو روید، فرصتی مناسب است برای اندیشیدن و تجزیه و تحلیل حوادثی که رخ داده، برای مرور رفتارها و کردارتان در برابر دیگران. در یک جمع بندی می توانید بسنجید که آیا روزی که گذشت برایتان مفید بوده است یا خیر و اینگونه قادر خواهید بود برای بهبود خود و بهتر کردن روزهای آینده تصمیم گیری کنید.

 در این بخش به 10 مورد از مهمترین مسائلی که باید قبل از خواب به آنها فکر کنید را بیان می کنیم:

 1. آیا کسی را رنجاندید؟ آیا حرف بی منطق و نامربوطی به کسی زدید؟ آیا با رفتارتان باعث کدورت شدید؟ اگر چنین است روز بعد با او تماس گرفته، عذرخواهی نموده و از دلش درآورید.

 2. آیا به کسی دروغ گفتید؟ آیا حقیقت را وارونه جلوه دادید؟ آیا از اعتماد کسی سوء استفاده کردید؟ در این صورت تصمیم بگیرید که روز بعد واقعیت را همانگونه که هست به طرف مقابل بگویید و بخاطر دروغی که گفتید ابراز تاسف کنید.

 3. آیا پشت سر کسی حرف زدید و غیبتش را کردید؟ آیا با آبروی کسی بازی کردید؟ با خود عهد ببندید که دیگر به این کار مبادرت نکنید و همیشه از خوبی های دیگران حرف بزنید.

 4. آیا کسی که می دانستید احتیاج به کمک شما دارد را نادیده گرفتید و با وجود امکان یاری رسانی به او، هیچ اقدامی نکردید؟ تصمیم بگیرید که همین فردا آنچه که از دستتان بر می آید را برایش انجام دهید و در عوض هیچ توقعی از وی نداشته باشید.

 5. آیا کاری را که باید انجام میدادید را بخاطر تنبلی و سستی و بهانه های مختلف به تعویق انداختید؟ با خودتان عهد ببندید که فردا حداکثر سعیتان را بکنید تا کارهای عقب افتاده را به اتمام برسانید.

 6. آیا بخاطر رفتار یا حرف های دیگران از آنها کینه به دل گرفته اید؟ همیشه پیش از خواب سعی کنید همه را ببخشید و با روحی سبک و قلبی آرام بخواب روید.

 7. آیا گناهی مرتکب شدید؟ بدانید که خداوند بسیار بخشنده و مهربان است. از درگاه او طلب بخشش کنید و قول بدهید که دیگر تکرار نمیکنید.

 8. آیا اتفاقات ناگوار، روزتان را خراب کرد؟ همیشه یادتان باشد که سختی ها باعث رشد شما میشوند و هیچگاه ماندگار نیستند و بعد از هر سختی حتماً آسانی خواهد آمد.

 9. آیا روزتان را به بطالت گذراندید و هیچ کار مثبتی انجام ندادید؟ روزهای عمر هیچگاه برنخواهد گشت و هیچ چیزی به اندازه زمان ارزشمند نیست. بنابراین سعی کنید از فردا برای خود برنامه ریزی کنید و از لحظه لحظه عمرتان نهایت لذت و استفاده را ببرید.

 10. آیا اشتباهی مرتکب شدید؟ اشتباهات جزء طبیعی زندگی انسانها هستند. اگر اشتباه نکنید هیچوقت عاقل نخواهید شد و اگر عاقل نشوید زندگی تان هیچگاه تغییر نخواهد کرد. پس از اشتباهات به عنوان تجربیات ارزشمند، درس بگیرید. اما یادتان باشید که دیگر آنها را تکرار نکنید.

منبع:اینترنت

قربان حسن زاده بازدید : 226 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

باتوجه به مقارن بودن ۱۳بدرباایام شهادت بی بی فاطمه زهرا(س)برنامه خاصی در روستای کرناوه نبودلذابه همراه خانواده به روستای کالو رفتیم لحظاتی رابابچه هاوالیبال و وسطی بازی کردیم نهارخوردیم وبه لاین برگشتیم

                                                                                  

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 1,725
  • بازدید سال : 8,893
  • بازدید کلی : 226,210
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود