loading...
ازهم بیاموزیم
قربان حسن زاده بازدید : 162 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

جناب آقای دکتر ظریف:

وزیر محترم امور خارجه شادمانی خود را از موفقیت مذاکرات هسه‌ای چگونه ابراز کنم که با مدیریت قهرمانانه حضرتعالی و اعضای هیات دیپلماتیک در پرتو عنایات رهنمودهای رهبرم معظم انقلاب اسلامی زحمات « شهدای هسته‌ای» به بار نشسته و موجب خرسندی ملت ایران شده است و طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب: "بی‌شک فضل الهی، دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها همواره باید شاخص خط مستقیم حرکت مسئولان باشد" والحق که نیکو سرافراز گفتار رهبر را عینیت بخشیدید. اینجانبان لازم دانستیم تا بدین وسیله از صبوری و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما و همه همکاران ارجمندتان تشکر و قدردانی نموده، توفیقات روز افزون‌تان را از خدای منان مسئلت نماییم. امید است مسیرپرشوه کمال و پیشرفت این ملت که با مجاهدت و شهادت بسیاری از مردان، زنان و جوانان شریف ایران عزیز آغاز شده است به وصال مطلوب خود نائل شود و پرچم عزت و اقتدار ایران عزیز بر فراز جهان به اهتراز در آید.

قربان حسن زاده بازدید : 178 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم 

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الا حوال حول حالنا الی احسن الحال

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. طبیعت این آیینه گردان جمال دوست، با رویشی دوباره جانی تازه می گیرد و رخسارش از شادی می شکفد و درختان خلعت نوروزی در بر می کنند و هزاردستان به هزاردستان دلربایی می نماید و ما نیز همگام با کائنات از معاد طبیعت عبرت می گیریم وشور زمینی را با عطش آسمانی پیوند می دهیم و به همین مناسبت حلول سال نو تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را به محضر شریفتان تبریک عرض نموده و طبق های بهاری را به پیشگاهتان تقدیم داشته و از درگاه ایزد منان سلامت، سعادت، تقوای حسین، عفت فاطمه، حکمت لقمان، ملک سلیمان و عاقبت بخیری برای شما وخانواده ی محترم را به دعا خواستاریم.امیدوارم سال 94 که از طرف مقام معظم رهبری به نام سال ((دولت و ملت، همدلی و هم زبانی)) نامگذاری شده برای همه ی ما سالی همراه با معرفت نبوی، بصیرت علوی، فرهنگ فاطمی و انتظار مهدوی باشد .

                              مسئول نمایندگی آموزش و پرورش لطف آباد

                                            قربان حسن زاده

قربان حسن زاده بازدید : 190 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

در وبلاگ دوستان دور مي زدم اين متن زيبا رو در وبلاگ معلم عصر21 كه ديدم . گفتم بذارم شما ها هم بخونيد بد نيست .!!!

متنی زببا از آقای علی اکبر زین العابدین

اگر بچه‌ای تکلیف نمی‌نویسد، گیر ندهید، خودش می‌داند و معلمش. اگر بچه‌ای از خوابِ نازِ صبح بیدار نمی‌شود، خودش می‌داند و ناظمش. اگر درس نخواند، خودش می‌داند و کارنامه‌اش. به پدر و مادرش مربوط نیست. به پدر و مادرش این مربوط است که با هم در خانه دعوا نکنند، تفریحات خارج از سن و سال بچه ایجاد نکنند، وسط هفته تا دیروقت مهمانی نباشند، بچه‌شان را کتابفروشی و موزه و پارک ببرند، در خانه میوه داشته باشند، با بچه‌شان بازی کنند، شب‌ها موقع شام همه دور سفره‌ی غذا گفتگو کنند، با پوست میوه شکل‌های عجیب و غریب درست کنند، هر از گاهی با معلم‌ِ بچه دیدار کنند، به بچه یاد دهند توی اتاقش گلدان داشته باشد و هر روز از آن مراقبت کند، برایش اسباب‌بازی‌هایی بخرند که دستِ بچه ورزیده شود، خودشان هم – بلا نسبت! – یک وقت‌هایی کتاب بخوانند. با بچه شوخی کنند، دیوانه‌بازی دربیاورند، ادا و اصول دربیاورند. هی نگویند: «پول نداریم.»، سر بچه منت نگذارند که برایت فلان و بهمان کرده‌ایم، حواسشان باشد دوست‌های خوب دور و بر بچه باشد... همین! منبع: وبلاگ معلم عصر21

قربان حسن زاده بازدید : 237 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

کاش می شد تیشه ای باشد بَهرِ شکستن بُت ! نه شکستن بُت خدایان ! بتی که عُمریست از غرورمان ساخته ایم ... غروری که اجازه دوستت دارم ها را از ما گرفت ... غروری که محبت را به عزیزانمان حرام و بهای آن، برابر شد ... باشکسته شدن دلشان ... غروری که اشتباهاتمان را هم در جامه درست بودن جلوه میداد ... غروری که حسرت یک آغوش، یک دوستت دارم را بر دل ما نهاد که می دانیم هیچگاه در زندگی تکرار نخواهد شد ... کاش می شد تیشه ای به دست بگیریم بهر شکستن، شکستنِ بُتی که از \" غــرور \" ساخته ایم

 

قربان حسن زاده بازدید : 242 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

بسمه تعالی

همکاران ارجمند:

برخودوظیفه می دانم،ضمن عرض سپاس وتشکرقلبی ازتلاش وهمت شمابزرگواران برای ارتقاءکیفی سطح دانش وآگاهی دانش آموزان منطقه محروم درسال تحصیلی گذشته شروع سال تحصیلی 94/93راتبریک عرض نموده برای تک تک شماهمکاران گرامی سلامتی ،موفقیت وشادکامی آرزو نمایم .امیدوارم  در سایه الطاف الهی وعنایات حضرت ولی عصر(عج)و حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در  راستای  اهداف دولت تدبیر و امیدبا جلب مشارکت اولیاءآنچه رابایدباهم برای دانش آموزان عزیزمان بسازیم.وهمگی شریک وشاهدسعادت وموفقیت فرزندان ایرانمان باشیم.

 

همکارشمادرنمایندگی آموزش وپرورش لطف آباد

                                                                    قربان حسن زاده

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 7,543
  • بازدید کلی : 224,860
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود